Zespół Szkół

Strona główna      Rok szkolny 2012/2013      Czerwiec 2013

Już są wakacje
Życzymy udanego odpoczynku!!!

28.06.2013 r. - odbyło się  uroczyste zakończenie roku szkolnego 2012/2013.

„Najlepsi z Najlepszych” Powiatu Goleniowskiego. 24 czerwca 2013 r. w siedzibie Zespołu Szkół Specjalnych w Goleniowie odbyło się uroczyste wręczenie nagród wyróżnionym uczniom i nauczycielom szkół prowadzonych przez Powiat Goleniowski.

Laureatom konkursów, olimpiad i zawodów sportowych oraz ich opiekunom nagrody wręczali gospodarze uroczystości Starosta Goleniowski Pan Tomasz Stanisławski i Wicestarosta Powiatu Goleniowskiego Pan Tomasz Kulinicz oraz przybyli na uroczystość goście: Pan Zbigniew Mazur Skarbnik w Starostwie Powiatowym, Pani Renata Chomińska Dyrektor Wydziału Oświaty, Kultury i Spotu w Starostwie Powiatowym oraz radni Powiatu Goleniowskiego. Listy gratulacyjne odebrali również dyrektorzy szkół: Pani Joanna Wardzińska- Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Nowogardzie, Pani Karina Surma Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Nowogardzie, Pan Stefan Sitkowski Dyrektor Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Nowogardzie, Pan Zenon Obiała Dyrektor Zespołu Szkół Zawodowych w Maszewie, Pani Małgorzata Wojtysiak Dyrektor Zespołu Szkół Zawodowych w Goleniowie, Pani Agata Markowicz Narękiewicz Dyrektor Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych  w Goleniowie, Pan Jerzy Holz Dyrektor Szkoły Muzycznej I Stopnia w Goleniowie oraz Pani Marzanna Gąsior Dyrektor Zespołu Szkół Specjalnych w Goleniowie będącego organizatorem tegorocznej uroczystości. Uroczystość uświetniły występy szkolnego koła teatralnego „Jestem inny, niż mnie znacie” oraz  zespołu muzycznego „Ananasy”. Organizację imprezy wspomogła firma „Asprod” fundując przepyszne pączki. Wszyscy uczestnicy opuścili spotkanie w radosnym nastroju, do którego przyczyniły się również ciasteczka z wróżbami wykonane przez uczniów Szkoły Przysposabiającej do Pracy Zespołu Szkół Specjalnych
w Goleniowie.

13 czerwca klasa I-III b wraz z p. Beatą i p. Kasią wybrała się na wycieczkę do Międzyzdrojów.

Podróżowaliśmy pociągiem, niektórzy po raz pierwszy. Odwiedziliśmy Muzeum Przyrodnicze i spotkaliśmy tam wiele ciekawych zwierząt. Wybraliśmy się na lody, które bardzo nam smakowały. Oczywiście było również plażowanie, kąpiel w morzu i zamki z piasku. Wiele wrażeń dostarczyło nam kino 7D, w którym obejrzeliśmy bajkę  „ Kopalnia Alibaby". Później szaleliśmy na placu zabaw, a po wyczerpaniu wszystkich sił odpoczęliśmy podczas małego posiłu. Niestety zbliżał się czas odjazdu i musieliśmy się udać na dworzec. Wycieczka przyniosła nam wiele niezapomniacych wrażeń i czekamy na kolejną za rok.