Zespół Szkół
914431133
e-mail: zssgol@wp.pl

Kampania Państwowej Komisji ds. Pedofilii "#Rozmawiaj#Reaguj" A   B   C
   Strona główna      Rok szkolny 2015/2016      Wakacje 2016 „Ahoj przygodo” (29 czerwiec - 08 lipiec 2016 r.)

Wakacje 2016 „Ahoj przygodo”

Wakacje organizowało Stowarzyszenie NIEPOKONANI, we współpracy z Zespołem Szkół.

• Wakacje pod hasłem Ahoj przygodo! zaczęliśmy 29 czerwca Gospodarstwie Agroturystycznym w  Tarnówku. Były skoki na trampolinie, nurkowanie w basenie kulkowym, przytulanie malutkich piesków, a co najważniejsze, każdy z nas mógł pochwalić się w domu, samodzielnie zrobionym chlebem.  Były śpiewy przy ognisku, karmienie zwierząt i relaks na łonie natury. Cudowny początek czekającej nas przygody.

• 30 czerwca spędziliśmy w Świnoujściu. Było "po wojskowemu"! Zwiedzaliśmy Fort Gerharda, gdzie zaznaliśmy wojskowej musztry, armatniej salwy i pieczonych kiełbasek.  Pokonaliśmy strach w ciemnych tunelach koszar, podziwialiśmy też w muzeum sprzęt wojskowy z ubiegłego stulecia. Mogliśmy też podziwiać widoki z baaaaaaaaaaardzo wysokiej latarni morskiej.

• 1 lipca przywitał nas pogodą w sam raz na żeglowanie. Nawet najmłodsi mogli posterować łódką pod czujnym okiem bosmana. Przystań jachtowa i plaża w Lubczynie, dała nam niezwykle dużo możliwości spędzania wakacyjnego czasu. Było plażowanie, zabawy na placu zabaw, gra w piłkę i żeglowanie. Po tylu wodnych atrakcjach pizza smakowała wybornie.

• 4 lipca wiało, oj wiało i buuuuuuuuuuujało w Kołobrzegu! Rejs statkiem dostarczył nam mocnych wrażeń. Weszliśmy też na kolejną latarnię morską i zwiedziliśmy muzeum minerałów. A na koniec obiad, w zaprzyjaźnionej restauracji
    w kołobrzeskim Adua parku.

• 5 lipca spędziliśmy w Szczecinie. Zwiedziliśmy Muzeum Techniki i Komunikacji, graliśmy w kręgle i oczywiście odwiedziliśmy McDonald's. Podczas jazdy autobusem skutecznie "zaklinaliśmy" deszcz piosenką, którą nauczyła nas pani Asia: "O BALELE, BALELE CZIKI TUNGA, O MASA, MASA, MASA, O BALE, BALUA, BALUE".

• 6 lipca przywitał nas baaaaaaaaaardzo mokrym deszczem. Musieliśmy zmienić plany. Zamiast do Parku Wieloryba poszliśmy do Bajkowej Chaty, gdzie oprócz bajkowych postaci, podziwialiśmy zjawiska w pokojach iluzji. Na przekór wietrznej i deszczowej pogodzie postanowiliśmy dobrze się bawić. A na koniec odwiedziliśmy mocno rozbujane Morze Bałtyckie i zjedliśmy pyszny obiad w restauracji z widokiem na nie.

• 7 lipca spędziliśmy na śpiewach, oglądaniu filmu pt.: "Mój przyjaciel orzeł" w Kinie Helios (oczywiście był też popcorn i cola). W drodze powrotnej odwiedziliśmy KFC. Jak widać było coś dla ducha i coś dla ciała, w końcu mamy wakacje?

• 8 lipca - ostatni dzień naszych półkolonii, był nie lada próbą odwagi i charakteru. W Parku Linowym w Międzyzdrojach, próbowaliśmy naszych umiejętności wspinaczkowych, przechodząc trasy o różnym stopniu trudności. To doooopiero była przygoda. Po takich atrakcjach należał nam się krótki relaks na plaży, pyszny obiad na promenadzie
    i nieziemsko pyszne lody.

Nic nie udałoby się nam bez darczyńców. Dziękujemy Gminie Goleniów oraz Fundacji d’Arte za możliwość zorganizowania pełnych wrażeń wakacji. DZIĘKUJEMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!